Relevantie - On-site SEO
Aangezien Google voortdurend op zoek is naar de best mogelijke gebruikerservaring, is het eerste doel om de meest relevante resultaten mogelijk te presenteren. Uiteindelijk moet de inhoud op uw pagina de impliciete en expliciete vraag van de gebruiker beantwoorden. Ons content team zal sterke en boeiende inhoud schrijven om uw website naar de top te laten stijgen.
Vanaf daar zal ons Amsterdams SEO team de site versterken met de juiste metadata, opmaakcodering en beeldoptimalisatie om uw zoekwoordstrategie kracht bij te zetten.
Autoriteit - Off-page SEO
Uiteindelijk, hoe populairder je bent op internet, hoe meer gewicht je draagt. De factor domeinautoriteit is een beetje een kredietwaardigheidsscore van een website, die samenvat hoelang u al bestaat, wie naar uw site verwijst in de vorm van links en hoe vertrouwd deze bronnen zijn in de ogen van Google.
Off-site SEO is zeker geen plug-and-play-operatie. Dit is echt wat de mannen van de jongens scheidt. Als u een site bent die lokale leads wil genereren, zullen we u op sites plaatsen die relevant zijn voor het gebied en de branche. Als u een competitieve nationale site bent, zoeken we naar plaatsingen op zeer gezaghebbende sites met een hoge url-rating. Een van deze links is gelijk aan honderden lage kwaliteit die de meeste SEO bedrijven bieden.
Gebruikerservaring - Sitehygiëne
Aangezien Google meer dan ooit de bliksemsnelle mobiele gebruikerservaring voorstaat, is het belangrijk dat we voorop blijven lopen. Een site met een sterke en gebruiksvriendelijke architectuur met een duidelijk pad naar conversie is van het grootste belang. De pagina's moeten snel laden en de site moet vrij zijn van verbroken links, serverfouten en dubbele inhoud. We bekijken dit handmatig, voeren een sitecrawl uit en controleren in Google Search Console en Analytics.